Suport personalizat

Aveţi nevoie de ajutor la comandă, sau pur şi simplu o întrebare?

0318 107 731
Lun.-Joi: 10:00-17:00
Vin.: închis
Sâm.-Dum.: închis

01.05.17: închis

Întrebări frecvente

Aici găsiţi răspunsuri la întrebările cele mai frecvente - în ordine cronologică de la căutarea şi rezervarea sejurului potrivit, trecând prin călătoria de dus, până la călătoria de întoarcere.

Cuprins

  1. Căutare şi rezervare
  2. Renunţarea la sejur
  3. Pregătirea pentru călătorie
  4. Drum dus şi Check-in
  5. În staţiune
  6. Check-out şi drumul de întoarcere
  7. Recomandă unui prieten
  8. Întrebări generale

1. Căutare şi rezervare

  • Cum găsesc sejurul potrivit?
    Dacă aveţi o dată preferată, folosiţi motorul de Căutare şi Rezervare. Acolo puteţi discrimina căutarea după zona de destinaţie şi numărul de persoane. Puteţi de asemenea vizualiza categorii de sejur sau Last-Minute. Aveţi chef de o săptămâna pe pârtie şi distracţie deosebita pentru bani puţini? Poate avem ceva pe gustul dumneavoastră la Evenimente.
  • Ce tipuri de cazare există şi ce caracteristici au?
  • Cum pot sa fac o rezervare?
  • Skipass-ul este inclus în preţ?
  • Merită să rezerv cursurile de schi/snowboard şi să închiriez în avans echipamentul?
  • Ce fel de reduceri de preţ există?
  • Cât de târziu pot să fac o rezervare?
  • Ce înseamna "poate fi rezervată la cerere"?
  • Cum pot să folosesc cuponul/cupoanele de reducere?
  • Când şi cum se face plata sejurului?
  • Cum pot să mai adaug ceva rezervării mele?
  • Pot face o rezervare de 2 săptămâni?
  • Cum găsesc o cazare amenajată pentru scaune cu rotile?
  • Pot eu ca minor rezerva un sejur?
  • Datele mele sunt sigure?

2. Renunţarea la sejur

  • Cum pot anula un sejur rezervat?
  • Cum pot evita costurile de anulare?
  • Pot modifica datele rezervării efectuate?
  • Merită să închei o asigurare STORNO şi de întrerupere a călătoriei?
  • Cum folosesc asigurarea STORNO şi de întrerupere a călătoriei?

3. Pregătirea pentru călătorie

  • Ce trebuie să iau în considerare, la planificarea unei vacanţe în străinătate? (paşaport, viză, sănătate)
  • Când şi cum obţin documentele de călătorie?
  • Trebuie să iau cu mine lenjerie de pat/prosoape?
  • Cum sunt echipate bucătăriile apartamentelor?
  • Ce trebuie să iau cu mine în sejur? Există o listă?

4. Drum dus şi Check-in

  • Pot primi o descriere de rută?
  • Cum pot ajunge la destinaţie?
  • Până la ce ora trebuie făcut check-in-ul în cameră?
  • Cum pot folosi la maximum ziua sosirii?

5. În staţiune

  • Trebuie să plătesc o taxă de staţiune?
  • Garanţia pentru apartamente trebuie plătită cash sau cu card de credit?
  • Cum primesc garantia înapoi?
  • Sunt oferite cursuri de schi şi snowboard?
  • În ce limbă sunt predate cursurile de schi şi snowboard?
  • Ce fel de regim de pensiune oferă unităţile de cazare?
  • Unde se servesc mesele, dacă le-am rezervat ca supliment?

6. Check-out şi drumul de întoarcere

  • Când trebuie predate camerele?
  • Pot schia în ziua plecării spre casă?
  • Cum decurge transportul?

7. Recomandă unui prieten

  • Cum funcţionează recomandarea de prieteni la SnowTrex?
  • Ce avantaj am, recomandând cu succes serviciile pentru clienţi noi?
  • Cine poate să recomande?
  • Când şi cum primesc cuponul de reducere?
  • Când şi cum poate fi folosit cuponul de reducere?
  • Ce valabilitate are cuponul?
  • Unde pot vedea valoarea pe care am acumulat-o şi câţi prieteni au rezervat pe baza recomandării mele?
  • Am şters din greşeală mail-ul cu link-ul de recomandare. Cum pot să îl recuperez?
  • Un prieten a uitat să apese pe link-ul de recomandare înainte de rezervare. Pot cu toate acestea profita de rezervarea sa?

8. Întrebări generale

  • Ce este Garanţia-Best-Price?
  • Ce este "Garanţia de Zăpadă"?
  • Despre ce este vorba la "Pensiuni cu mic dejun plus Localitate"?
  • Ce înseamnă adăugarea "Preţ Economic" la numele unei unităţi de cazare?
  • Ce înseamnă prescurtările şi expresiile fără masă, mic dejun, DP, VP, AI, Duş/WC, Cadă/WC?
  • Ce este Crazy Booking Night?