Frequently Asked Questions

Aici găsiţi răspunsuri la întrebările cele mai frecvente - în ordine cronologică de la căutarea şi rezervarea sejurului potrivit, trecând prin călătoria de dus, până la călătoria de întoarcere.

1. Căutare şi rezervare

  • Cum găsesc sejurul potrivit?
    Dacă aveţi o dată preferată, folosiţi motorul de Căutare şi Rezervare. Acolo puteti discrimina căutarea după zona de destinaţie şi numărul de persoane. Puteţi de asemenea vizualiza categorii de sejur sau Last-Minute. Aveţi chef de o săptămâna pe pârtie şi distracţie deosebita pentru bani puţini? Poate avem ceva pe gustul dumneavoastră la Evenimente.
  • Ce tipuri de cazare există şi ce caracteristici au?
  • Cum pot sa fac o rezervare?
  • Skipass-ul este inclus în preţ?
  • Merită să rezerv cursurile de schi/snowboard şi să închiriez în avans echipamentul?
  • Ce fel de reduceri de preţ există?
  • Cât de târziu pot să fac o rezervare?
  • Ce înseamna "poate fi rezervată la cerere"?
  • Cum pot să folosesc cuponul/cupoanele de reducere?
  • Când şi cum se face plata sejurului?
  • Cum pot să mai adaug ceva rezervării mele?
  • Pot face o rezervare de 2 săptămâni?
  • Cum găsesc o cazare amenajată pentru scaune cu rotile?
  • Pot eu ca minor rezerva un sejur?
  • Datele mele sunt sigure?

2. Renunţarea la sejur

  • Cum pot anula un sejur rezervat?
  • Cum pot evita costurile de anulare?
  • Merită să închei o asigurare STORNO şi de întrerupere a călătoriei?
  • Cum folosesc asigurarea STORNO şi de întrerupere a călătoriei?

3. Pregătirea pentru călătorie

  • Ce trebuie să iau în considerare, la planificarea unei vacanţe în străinătate? (paşaport, viză, sănătate)
  • Când şi cum obţin documentele de călătorie?
  • Trebuie să iau cu mine lenjerie de pat/prosoape?
  • Cum sunt echipate bucătăriile apartamentelor?
  • Ce trebuie să iau cu mine în sejur? Există o listă?

4. Drum dus şi Check-in

  • Pot primi o descriere de rută?
  • Cum pot ajunge la destinaţie?
  • Până la ce ora trebuie făcut check-in-ul în cameră?
  • Cum pot folosi la maximum ziua sosirii?

5. În staţiune

  • Trebuie să plătesc o taxă de staţiune?
  • Garanţia pentru apartamente trebuie plătită cash sau cu card de credit?
  • Cum primesc garantia înapoi?
  • Sunt oferite cursuri de schi şi snowboard?
  • În ce limbă sunt predate cursurile de schi şi snowboard?
  • Ce fel de regim de pensiune oferă unităţile de cazare?
  • Unde se servesc mesele, dacă le-am rezervat ca supliment?

6. Check-out şi drumul de întoarcere

  • Când trebuie predate camerele?
  • Pot schia în ziua plecării spre casă?
  • Cum decurge transportul?

7. Întrebări generale

  • Ce este Garanţia-Best-Price?
  • Ce este "Garanţia de Zăpadă"?
  • Despre ce este vorba la "Pensiuni cu mic dejun plus Localitate"?
  • Ce înseamnă adăugarea "Preţ Economic" la numele unei unităţi de cazare?
  • Ce înseamnă prescurtările şi expresiile fără masă, mic dejun, DP, VP, AI, Duş/WC, Cadă/WC?

Suport personalizat

Aveţi nevoie de ajutor la comandă, sau pur şi simplu o întrebare?

0318 107 731
Lun.-Joi: 10:00-19:00
Vin.: 10:00-16:30
Sâm.-Dum.: închis